کشیدن – کش دادن دستگیری دستگاه قضایی اخبار بین الملل

کشیدن – کش دادن: دستگیری دستگاه قضایی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی حل مساله حصر مطالبه جدی جامعه است / عارف

رییس فراکسیون امید با هشدار به افرادی که با بعضی اظهارنظرها به دنبال نادیده گرفتن هویت اصلاح‌طلبی هستند، تاکید کرد: فعلاً جهت حفظ انسجام جریان اصلاح‌طلب در براب

حل مساله حصر مطالبه جدی جامعه است / عارف

عارف: حل مساله حصر مطالبه جدی جامعه است

عبارات مهم : سیاست

رییس فراکسیون امید با هشدار به افرادی که با بعضی اظهارنظرها به دنبال نادیده گرفتن هویت اصلاح طلبی هستند، تاکید کرد: فعلاً جهت حفظ انسجام جریان اصلاح طلب در برابر بعضی اظهارنظرهایی که به دنبال عبور از هویت اصلاح طلبی و فروپاشی وحدت و انسجام هستند، سکوت می کنم ولی در صورت استمرار آن مطمئناً نسبت به اهداف این گونه اظهارنظرها سخن خواهم گفت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در دیدار با اعضای تشکل دانشجویی انجمن وفاق و توسعه دانشگاه شیراز با اشاره به جایگاه دانشگاه شیراز در فعالیت های سیاسی قبل و بعد از انقلاب اسلامی بر ضرورت حفظ دستاوردهای ارزشمند این دانشگاه تاکید کرد و گفت: نقش جوانان و دانشجویان در عبور از بحران هایی که جریان اصلاح طلب در ادوار گذشته با آن رو به رو بود نقشی خاص و ماندگار است که باید قدردان تلاشهای آنان بود.

حل مساله حصر مطالبه جدی جامعه است / عارف

وی افزود: در اوایل دهه ۹۰ که جوّ ناامیدی بر جریان اصلاحات حاکم بود، جوانان با حضور به موقع خود در مناسبات سیاسی جلوتر از نخبگان اصلاح طلب باعث شکسته شدن جوّ ناامیدی شدند.

رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تاکید کرد: کار بسیار ارزشمند جوانان در سال های اخیر عبور از خواسته های جریانی به نفع منافع ملی و تلاش جهت حاکمیت شعار آرامش، اخلاق و عقلانیت بود.

رییس فراکسیون امید با هشدار به افرادی که با بعضی اظهارنظرها به دنبال نادیده گرفتن هویت اصلاح‌طلبی هستند، تاکید کرد: فعلاً جهت حفظ انسجام جریان اصلاح‌طلب در براب

ذات اصلاح طلبی با تحریم و کنار کشیدن از انتخابات میانه ای ندارد

وی با یادآوری عملکرد بخشی از جریان اصلاح طلب در انتخابات مجلس نهم که به عدم حضور انتخابات روی آورده بودند، گفت: ذات اصلاح طلبی با تحریم و کنار کشیدن از انتخابات میانه ای ندارد؛ روش ما در دهه ۹۰ حضور فعال و جدی در انتخابات مهم است و به هیچ وجه با صندوق رأی قهر نخواهیم کرد.

عارف با بیان اینکه جوانان اصلاح طلب در راه رسیدن به آرزوی بزرگ های خود هزینه های بعضاً سنگین مجبور شدند، به انصراف خود در انتخابات سال ۹۲ که مورد سؤال یکی از حاضران در جلسه بود، اشاره کرد و گفت: تصمیمی که در انتخابات سال ۹۲ گرفته شد؛ بیانگر ظرفیت گفتمان اصلاحات بود و نباید آن را معطوف به فرد خاصی کرد؛ البته آن تصمیم در شرایط برد گرفته شد که تصمیم منطقی و درستی بود.

شورا عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان باعث تقویت احزاب شد

حل مساله حصر مطالبه جدی جامعه است / عارف

رییس فراکسیون امید با بیان اینکه وحدت و انسجام جریان اصلاح طلب یک اصل مهم جهت ادامه حضور این جریان در فضای سیاسی کشور عزیزمان ایران هست، خاطرنشان کرد: باید یک صدا از داخل جبهه اصلاحات شنیده شود؛ به همین علت در انتخابات مجلس دهم تصمیم گرفته شد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، شورای مشورتی آقای خاتمی و شورای مشورتی گروه امید در قالب ساز و کار شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان فعالیت کنند که شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان بر خلاف تصور بعضی دوستان نه تنها باعث تضعیف احزاب نشد؛ بلکه فرصتی را جهت تقویت احزاب فراهم کرد و بعضی احزاب اصلاح طلب با توسعه و گسترش فعالیت های خود رو به رو شدند.

با جعل بعضی گفتمان ها به دنبال فروپاشی شورای عالی هستند

وی بر ضرورت تشکیل احزاب فراگیر در کشور تاکید و گفت: در دور اول فعالیت شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تلاش زیادی جهت توقف فعالیت این شورا از طریق تهدیدهای متفاوت صورت گرفت ولی از آنجا که عملکرد براق و روشنی داشتیم به فعالیتمان ادامه دادیم. در مقطع فعلی متاسفانه با جعل بعضی گفتمان ها به دنبال فروپاشی شورای عالی اصلاح طلبان هستند که البته موفق نخواهند شد و جریان اصلاحات با ساز و کاری که اندیشیده می شود باید انسجام و وحدت خود را حفظ کند.

رییس فراکسیون امید با هشدار به افرادی که با بعضی اظهارنظرها به دنبال نادیده گرفتن هویت اصلاح‌طلبی هستند، تاکید کرد: فعلاً جهت حفظ انسجام جریان اصلاح‌طلب در براب

برای حفظ انسجام جریان اصلاح طلب فعلا سکوت می کنم

عارف با هشدار به افرادی که با بعضی اظهارنظرها به دنبال نادیده گرفتن هویت اصلاح طلبی هستند، تاکید کرد: فعلاً جهت حفظ انسجام جریان اصلاح طلب در برابر بعضی اظهارنظرهایی که به دنبال عبور از هویت اصلاح طلبی و فروپاشی وحدت و انسجام هستند سکوت می کنم ولی در صورت استمرار آن مطمئنا نسبت به اهداف اینگونه اظهارنظرها سخن خواهم گفت.

حل مساله حصر مطالبه جدی جامعه است / عارف

وی با اشاره به سفرهای خود در دور دوم انتخابات مجلس دهم به استانها، تصریح کرد: سفرهای صورت گرفته صرفاً جهت تبلیغ کاندیداها نبود آیا که استقبال صورت گرفته در آن سفرها نوعی رفراندوم مردمی جهت گفتمان اصلاحات بود.

نظرخواهی از نخبگان جهت ادامه فعالیت شورای عالی سیاست گذاری

رئیس فراکسیون امید تاکید کرد: ترکیب شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و ساز و کار آن وحی منزل نیست به همین علت علاوه بر تعیین کارگروه ارزیابی عملکرد و پیشنهاد اصلاح در ساختار و روند فعالیت ها از حدود ۶۰ نخبه اصلاح طلب که بعضا از منتقدان شورای عالی بودند در قالب پرسشنامه هایی نظرخواهی شده است است که استمرار فعالیت این شورا و تغییرات احتمالی در ساز و کار آن با استفاده از تجمیع این نظرات انجام خواهد شد.

تقدیر از نقش خاتمی و هاشمی رفسنجانی در پیروزی های جریان اصلاح طلب

وی به نقش کلیدی آقای خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیروزی های چند سال اخیر جریان اصلاحات اشاره کرد و گفت: منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و دِه باید به وعده های خود عمل کنند؛ به خاص اصلاح طلبانی که در این دو نهاد مردمی حضور دارند، بدانند که عملکردشان زیر ذره بین است.

عارف با اشاره به لیست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان جهت انتخابات مجلس دهم، گفت: در انتخابات مجلس دهم رویکرد مهم ما همراهی با جریان حامی دولت بود به همین علت در آن انتخابات به دنبال ائتلاف با جریان حامی دولت بودیم، علی رغم اینکه قابل آینده نگری بود که بعضی از افراد حاضر در لیست در مجلس راه ارزش را از ما جدا خواهند کرد ولی آینده نگری نمی کردیم که بعضی از آن ها در مجلس رودروی ما قرار بگیرند.

چرا به مردم توهین می کنید؟!

وی با انتقاد از بعضی تعابیری که نسبت به لیست امید شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران صورت گرفت، گفت: مردم به احترام گفتمان اصلاحات به تمامی ۲۱ نفر لیست امید رأی دادند؛ آیا با بعضی اظهارنظرها به مردم توهین می کنید و زمینه بی اعتمادی به گفتمان اصلاحات را فراهم می کنید؟

رییس فراکسیون امید به عملکرد این فراکسیون اشاره کرد و با بیان اینکه در سال اول فعالیت فراکسیون امید جهت گیری مهم انسجام بخشی بود، گفت: در سال دوم فعالیت فراکسیون امید به دنبال عملیاتی کردن برنامه های وعده داده شده است به مردم هستیم تا در آخر فعالیت مجلس دهم کارنامه قابل قبولی جهت ارئه به افکار عمومی داشته باشیم.

عارف با اشاره به بخشی از عملکرد فراکسیون امید، یادآور شد: حضور نمایندگان فراکسیون امید در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، هیات نظارت بر مطبوعات و هیات نظارت بر انتخابات شوراها دستاورد کمی جهت جریان اصلاح طلب نیست؛ چه بسا در نبود افراد عضو فراکسیون امید در این مجامع مجوز بعضی احزاب اصلاح طلب، مطبوعات و رسانه های مرتبط با این جریان و نیز صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب با چالش جدی رو به رو می شد.

حل مساله حصر مطالبه جدی جامعه است

وی با تاکید بر اینکه فراکسیون امید باید از سرمایه اجتماعی به دست آمده مواظبت کند، از جوانان خواست در مجامع متفاوت و در اینترنت مطالبات جدی و منطقی از فراکسیون امید را مطرح کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آخر در پاسخ به سوالی درخصوص مساله حصر، گفت: اگر جریانات سیاسی به دنبال امتیازگیری از حل مساله حصر باشند، باید بگویم در حل این عنوان که مطالبه جدی جامعه هست، موفق نخواهیم شد. فعالیت های خوبی جهت برطرف حصر در فضای غیررسانه ای صورت گرفته است که امیدوارم با حل این مساله نگرانی هایی که جهت سلامتی محصوران در میان بزرگان و بدنه جامعه وجود دارد، برطرف شود.

منبع: ایلنا

واژه های کلیدی: سیاست | فعالیت | انتخابات | اصلاح طلب | شورای شهر | اصلاح طلبان | انتخابات مجلس | انتخابات شوراها | انتخابات مجلس دهم | مجلس شورای اسلامی | دور دوم انتخابات مجلس


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار