کشیدن – کش دادن دستگیری دستگاه قضایی اخبار بین الملل

کشیدن – کش دادن: دستگیری دستگاه قضایی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات به قطری‌ها گفتم در پایتخت کشور عزیزمان ایران ۴ گل می‌زنیم/ دلواپس داربی نباشید ، قراب

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید این تیم نمایش بسیار خوبی را برابر الهلال انجام می‌دهد. 

به قطری‌ها گفتم در پایتخت کشور عزیزمان ایران ۴ گل می‌زنیم/ دلواپس داربی نباشید ، قراب

قراب: به قطری ها گفتم در پایتخت کشور عزیزمان ایران ۴ گل می زنیم/ دلواپس داربی نباشید

عبارات مهم : ایران

عضو هیات مدیره استقلال می گوید این تیم نمایش بسیار خوبی را برابر الهلال انجام می دهد.

جواد قراب در گفت وگو با ایسنا، راجع به اوضاع استقلال پیش از مصاف برابر الهلال عربستان گفت: نمایشی که برابر الهلال انجام دادیم، واقعا شبیه استقلال این چند وقت نبود و بازیکنان استقلال فوق العاده خوب کار کردند. بازیکنان استقلال در سطح بین المللی بازی کردند و البته ابایی ندارم از این که بگویم یکی دو اشتباه فردی هم داشتیم ولی در مجموع استقلال خیلی خوب شده است هست. به خود بازیکنان هم گفتم که شفر در استقلال یک انقلاب ایجاد کرده هست. آیا این علی قربانی که برابر الریان بازی کرد، همان علی قربانی دو ماه پیش بود؟ او مدام در حال جنگندگی بود و بسیار خوب کار کرد. من قول می دهم که استقلال برابر الهلال هم مردانه می جنگد و بازی خوبی را به نمایش می گذارد. درست است که الهلال خرج های میلیاردی کرده ولی ما هم تیم خوبی هستیم و بازی خوبی ارائه می دهیم.

وی افزود: من به مصاف با الهلال خیلی خوشبین هستم. مامه تیام به تمرینات گروهی اضافه شده است و مطمئنم که به زودی راه می افتد. او بازیکن خوبی است و نیاز به وقت دارد. من خودم هنگامی که که از برق به استقلال آمدم، بازیکن خوبی بودم ولی شش هفته اول که در استقلال بودم اصلا نمی توانستم بازی کنم. بازیکنی که به استقلال می آید نیاز به وقت دارد.

به قطری‌ها گفتم در پایتخت کشور عزیزمان ایران ۴ گل می‌زنیم/ دلواپس داربی نباشید ، قراب

عضو هیات مدیره استقلال راجع به شرایط این کلوب هم گفت: با هر شرایطی که شده است ما در استقلال تلاش می کنیم بدهی ها را پرداخت کنیم و پرداختی به بازیکنان را در اوایل سال پیش رو به ۸۰ درصد برسانیم. از آن طرف ما تلاش می کنیم که قهرمان جام حذفی شویم. این استقلال متحول شده است و من به شما می گویم که در داربی هم نمایش فوق العاده ای خواهیم داشت. در بازی با الریان یکی از مسئولان فوتبالی قطر کنارم نشسته بود و به او گفتم در پایتخت کشور عزیزمان ایران چهار گل به شما می زنیم چون با هوادارانمان، قدرت ما زیاد می شود. اگر اوضاع تیم خوب شده، ناشی از همدلی صورت گرفته در کلوب است و مجموعه کلوب استقلال خوب شده است است.

واژه های کلیدی: ایران | نمایش | بازیکن | استقلال | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار